torek, 7. september 2010

Narobe svet

Moj bratec mi že cel teden skeče po glavi. Len je kot 'fuks' in vse kar počne je to, da odžira hrano in zaseda kavč. Vojno je začel, ko je vzel zadnji kos Klarine slavne ribje pice. Ubila bi ga! In kot da to ni dovolj, mi šef najeda 100 km/h. Začela bom sestavljati listino ljudi za odstrel. Ian je gotovo na prvem mestu. Kaj se sedaj dogaja z Klaro in Ianom? Klara je nenavadno tiha. Če ji je smrkavec zlomil srce, mu bom jaz polomila vse kosti v njegovem telesu. Enkrat sem že celila Klarino srce in tega res ne mislim ponoviti. Ko ima Klara zlomljeno srce samo joka. Noč in dan. To je enkrat počela cel teden. Seveda ona ni bila edina, ki je bila žalostna, z njo je jokal moj želodec, ki je na dan dobil le pet obokov riža ali pa čokolina. Pomagala sem ji tako, da sem vzela vedro vode in jo polila. In to ni bilo majhno vedro. Tokrat pa bi bilo vse drugače. Klarinega bivšega nisem mogla pretepsti, Iana pa lahko. Če bi me pa tožil, bi pa... no ne vem kaj bi. Saj ni važno. Danes sem doživela srčni napad. Ne zares, bi ga pa skoraj. Iana sem videla prati perilo. Svoje seveda. Škrtuh. Skupaj je stlačil vse: bele majice, jeans hlače, roza, modre, bele gate. Vse. Ko je po pranju vzel stvari iz pralnega stroja je bilo kot da bi zraven opral mavrico. Seveda sem stala za vratih in ga opazovala. Umirala sem od smeha. Seveda me je zagledal, ko sem se mu režala. Dve uri pozneje mi je zato ukradel bančno kartico. Če bom na koncu mogla plačati samo cent več kot lahko, ga bom prodala. Prodati Iana. Hmmm... To pa sploh ni slaba ideja! Mogoče bom to predlagala mami. Sedaj pa se vrnimo k resnim zadevam; moram k frizerju! Moji lasje mi štrlijo, kot bi bila priklučena na elektriko! Poskusila sem jih popraviti z želejem, a sem zgledala kot Elvis Presley. Bog me vrjetno sovraži. Stop! Na hodniku slišim stopinje! Ian se je vrnil iz trgovin! Zelo rada bi še kaj pisala, a moram oditi izbiti mojemu bratu vse zobe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar