ponedeljek, 20. september 2010

Muahaha, sestrica!

Danes bom vaš avtor jaz, Ian. Moja sestrica vam je povedala precej reči, ki so navadna LAŽ! Ne porabim vsega denarja za zmenke, tudi za hrano in žurke. Iz bloka so me vrgli, ker sem povzročal preveč hrupa na žurkah. No, pa tudi najemnine nisem plačeval. Jaz pač nisem dober pri financah, ona pa pri zmenkih ne! Ima čudovito postavo in obraz za umret, ampak njena osebnost je grozljiva! Je kot kobilica, vpije in če se z njo v vsem ne strinjaš te sesuje! Je pa tudi zabavna, skrbna in zaščitniška. In štorasta. Neko zimo smo se šli z družino smučati in ona, pogumna in neumna kot je, je šla na skakalnico. Sredi proge se je spomnila, da ne zna skakati z smučmi. Seveda je bilo takrat že prepozno. V zraku je začela mahati z nogami in rokami tako, da je praktično naredila salto. Zlomila si je nogo in zvila zapestje. Cel teden si ji moral streči z raznimi pijačami in hrano, da mi je na koncu mama za rojstni dan kupila predpasnik! Žalitev!


Ojoj, Diana prihaja! Boljše, da izginem preden mi zavije vrat!

Vaš,
        Ian.

Ni komentarjev:

Objavite komentar