nedelja, 12. september 2010

ZOO

Zjutraj sem vstala pozno. Zelo pozno. Odvlekla sem se do kuhinje, kjer se me, kot vedno že čakali vroči, sveže pečeni vaflji in sveže stisnjen pomarančni sok. Klara ni pozabila niti na malinov sirup. Ko sem se najedla sem zalajala Ianu naj se spelje dol z kavča. Seveda me ni poslušal, zato sem vzela kar je ostalo od malinovega sirupa in mu ga zlila na glavo. Pravkar si je umil lase, zato je bil BESEN. Začela sva se lasati in zmerjati, ko je v sobo vstopila Klara. Klara s seboj vedno prinese pozitivno energijo. Pomirila naju je in navihan pogledala. Po 'napeti' tišini je končno spregovorila: ''Dobila sem brezplačne vstopnice za živalski vrt!''. Še vedno nisem vedela zakaj je tako vznemirjena. Ian je zgledal prav tako začuden. ''Oh, dajta no! Prosim pojdimo! Še nikoli nisem bila v živalskem vrtu.'' naju je prosila. ''Nikoli?!'' sva v en glas rekla jaz in Ian. Odkimala je. Zavzdihnila sem in se vdala. Ob enih smo se odpravili v živalski vrt. Klara je bila vznemirjena kot kakšen otrok. Klara je pri vhodu predala vstopnice in mučenje se je pričelo. Takoj ko smo vsopili je vame udaril močanj vonj po gnoju. Morda sem rahlo prestroga, a živalske vrtove sem že prerasla. Za razliko od mene se je Klara zabavala. Želela je videti vse. Niti bara ni izpistila. Po pravici povedano, ni bilo tako grozno. Bilo je pravzaprav zabavno. Pri šiampanzih sem Ianu rekla: '' Oh, Ian poglej, tvoji predniki!'' Smejala sem se kot nora. ''Iste prednike imava, tepka.'' Nehala sem se smejati. Aja, ups. Ko je bilo tega končno konec, so me bolele noge. Ker je bila Klara videti utrujena, sem predlagala pizzo namesto doma kuhanega kosila. Oba sta se strinjala. Jaz sem genij. Ko smo se vrnili domov, je bil že večer. Vsi smo se zavalili na kavč in si ogledali moj najljubši film White Chicks. Sedaj grem spat. Lahko noč!

Ni komentarjev:

Objavite komentar