nedelja, 29. avgust 2010

Bratec

Danes sem se počutila odlično. Bolezen sem premagala živa in dan je bil sončen! Ali je na svetu kaj lepšega na svetu kot sonce? Mislim, da ne. Danes še nisem smela paradirati po mestih, a sem se vsaj dobro počutila. Klara je bila vesela, da je bilo moje bolezni konec in mi zato naredila rumove kroglice! Klara naredi najboljše rumove kroglice na svetu! Seveda sem jih pojedla v eni sapi in se srečna zavalila pred računalnik. Nenadoma sem zaslišala zvoniti zvonec pri vratih. Z kupom pritožb sem vstala in odprla vrata. Pred njimi je stal hudič. Okej, ne dobesedno, bil je moj brat. Ian je visok svetlolasec z lepo postavo ( kar boli me ker moram priznati ) in čokoladnimi očkami. Pozdravila sem ga z običajnim ''Kva pa ti kle?'' in grizljala Albertov piškot. '' Ej... sestrica moja preljuba... '' je začel. Takoj ko sem ga zagledala pred vrati sem vedela za kaj gre. Vseliti se želi. Ian je izredno neodgovoren in nesposoben pri financah. Spet je izgubil stanovanje, saj je ves denar porabil za zmenke. Saj bi ga nagnala in mu rekla naj se vseli k mami, a to je isto kot, če bi ga vrgla v prepad. Kar bi ga seveda z veseljem. Ampak me je gledal z svojimi velikimi rjavimi očmi tako proseče, da sem se ga usmilila. Ko je Klara zagledala Iana, se je kar razlezla po kavču. V Iana je zatreskana že odkar se je vsilil pri božični večerji. Ian še slabše kuha od mene, pa čeprav je to že skoraj nemogoče. Izpod kavča sem potegnila rezervno ležišče, ( ki je tako mimogrede, tako udobno kot tla ) ga odnesla do spalnice in ga pripravila. Ian je z dekleti pravzaprav pravi kavalir, a jaz sem huda izjema. Medtem, ko sem jaz delala, se je Klara lotila peke. Ian je pojamral, da bi tudi on piškote in rumove kuglice in Klara mu je brez odlašanja ustregla. Ko je končala, smo se vsi z ogromno skledo zvrhano z dobrotami, sedli na kavč in si ogledali film Hannibal. Klara se je pretvarjala, da jo je strah in se stisnila k Ianu. On je seveda igro sprejel, jaz pa sem ju z gnusom opazovala. Čeprav popolnoma razumem Iana, zakaj je sprejel Klaro; ona je zelo lepa, postavna temnolaska, angel v kuhinji in izredno bistra punca z čudovito kariero. Končno je bilo filma konec in piškotov ni bilo več. Ponavadi jih večino pojem jaz, a tokrat jih je pozobal Ian. Ne zamerim mu, Klarini piškoti so poosebljeni greh. Sedaj berem knjigo, ker ju ne morem več gledati kako se crkljata. Zakaj se je vse začelo tako zapletati?! Samo blog začnem pisati, pa imam že celo komedijo. Ali pa dramo. Nisem se še odločila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar